Pilates za nosečnice

 

Pilates je še posebej primeren za čas nosečnosti, saj krepi globoke mišice trupa. Le-te pomagajo pri gibanju in skrbijo za pravilno držo (s tem pa za neboleč hrbet). Poseben poudarek je na krepitvi mišic medeničnega dna, kar je v nosečnosti in po porodu še posebej pomembno.

Najboljši način za Pilates vadbo, sploh v nosečnosti, je s pomočjo usposobljenega vaditelja. V BabyFitu skrbimo, da bo tvoja vadba strokovno vodena in tako varna zate in za tvojega dojenčka! V skupini je največ 8 nosečnic, kar omogoča individualni pristop ter stalno kontrolo pravilnega izvajanja vaj.

Pridružiš se nam lahko, če si pilates delala že pred nosečnostjo, pa tudi, če bi se ga rada na novo lotila. BabyFit pilates za nosečnice je primeren za ves čas nosečnosti (od 1. do 9. meseca).

 

Prijavi se tukaj!

 

 

Kaj je pilates? Pilates je specifična vadba, pri kateri mišice trupa aktivno sodelujejo pri izboljšanju moči, gibljivosti in pravilni drži. Pilates krepi mišice in jim daje tonus, zagotavlja gibljivost in ravnovesje, združuje misel, dušo in telo ter pomaga ustvariti lepo oblikovano telo. Pri vadbi je pomembno dihanje, osredotočanje na telesno jedro ter kontrola gibanja.

  • Izberi pilates vadbo, če:
  • - želiš povezati svoje telo in svojo dušo,
  • - se želiš skoncentrirati na gibanje in ga izvajati tako hitro, kot ti ustreza,
  • - si želiš spoznati in kontrolirati svoje telo,
  • - želiš izkoristiti vse prednosti aktivne nosečnosti!
  •  

BabyFit organizira tudi predstavitvene ure pilatesa za nosečnice. Poglej, kdaj je naslednja!

Kaj potrebuješ za vadbo? Športna (udobna) oblačila, nogavičke, vodo, (po želji tudi brisačo).

trajanje: 60 min

Kdo vodi: Kristina Kleč

Kdaj lahko začnem?

Kako pogosto?

Kako se lahko vpišem?

Urnik in cenik

Poglej si tudi fotografije z BabyFitovega Pilatesa za nosečnice.

vadba za nosečnice 1

Babyfit je družini prijazen. Pri nas lahko svojega otroka dojiš, ga hraniš, previjaš, pelješ lulat ali kakat, kadarkoli.